Shop now Shop now Shop now Up to 70% off Fashion Shop All Amazon Fashion Cloud Drive Photos Learn More Amazon Pantry Food & Drink Beauty Shop now Shop Fire Shop Kindle Shop now Shop now Shop now
Profile for Annelise > Reviews

Personal Profile

Content by Annelise
Top Reviewer Ranking: 8,284,043
Helpful Votes: 3

Learn more about Your Profile.

Reviews Written by

Price: £10.99

0 of 3 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars Batteri til Toshiba, 15 Jan. 2013
Verified Purchase(What is this?)
Godt batteri, fin pris og hurtig forsendelse - jeg er meget tilfreds med at handle på denne måde. Jeg var enda ude i, at det første batteri jeg modtog ikke virkede så jeg fik det byttet uden problemer.

MiTAB Purple Bycast Leather Case Cover Sleeve For The New Kobo Arc 7 " Inch Android E-reader Tablet
Offered by North Laine Accessories
Price: £8.99

0 of 4 people found the following review helpful
3.0 out of 5 stars læderetui til min kobo e-bogs-læser, 15 Jan. 2013
Verified Purchase(What is this?)
Etuiet er fint - god udførsel, men det passer desværre ikke så godt i størelsen til min kobo e-bogs-læser - den sidder ikke som afbilledet, men kan kun lige akurart nå med lidt af elestikken på hjørnerne. - men prisen taget i betragtning har jeg så ikke returneret den, hvilket jeg måske skulle have gjort.
Comment Comments (3) | Permalink | Most recent comment: Apr 5, 2013 8:13 PM BST

Tartine Box Set
Tartine Box Set
by Chad Robertson
Edition: Hardcover

3 of 12 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars Bagebøger, 15 Jan. 2013
Verified Purchase(What is this?)
This review is from: Tartine Box Set (Hardcover)
Jeg købte dem som gave - de opfyldte mine krav som gode bøger i en fin udførsel, til en fin pris og hurtig levering

Page: 1