Shop now Shop now Shop now  Up to 50% Off Fashion  Shop all Amazon Fashion Cloud Drive Photos Shop now Learn More Shop now Shop now Shop Fire Shop Kindle Listen in Prime Shop now
Profile for hjertefeen > Reviews

Personal Profile

Content by hjertefeen
Top Reviewer Ranking: 9,034,136
Helpful Votes: 0

Learn more about Your Profile.

Reviews Written by
hjertefeen

Show:
Page: 1
pixel
Ultra Butterfly Style 7 Printed PU Leather Stand Case Cover Fits For All 10.1 Inch Android Tablets/devices + Free Stylus

5.0 out of 5 stars Super, 11 Jun. 2014
Verified Purchase(What is this?)
Rigtig sødt og smart cover der passer min android tablet 10,1". Nemt at bestille og hurtig levering masser af ++++++++++++++++++++++ herfra.

Takeaway Mug with silicone lid by Sagaform
Takeaway Mug with silicone lid by Sagaform

4.0 out of 5 stars Varme drikke, 2 Mar. 2012
Verified Purchase(What is this?)
Altså hvad kan der skrives om et takeaway mug andet end at det holder på varmen og fungerer efter hensigten. Jeg er dog ikke så begejstret for silikone låget, det stinker, så jeg drikker uden låget.

Sistema Lunch Cube Lunch Box with Three Compartments - 1.4 L, Pink
Sistema Lunch Cube Lunch Box with Three Compartments - 1.4 L, Pink
Price: £4.49

0 of 2 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars Super god, 7 Feb. 2012
Verified Purchase(What is this?)
Super god kvalitet, slidstærke og praktiske "bøtter". Jeg anvender dem primært som madkasser og det er de helt perfekte til.

Flat Belly Diet! Cookbook
Flat Belly Diet! Cookbook
by Liz Vaccariello
Edition: Hardcover
Price: £19.98

0 of 2 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars YUMMIE, 7 Feb. 2012
Verified Purchase(What is this?)
Lækre opskrifter der bare giver en lyst til at prøve af. Selv mine piger på 4 og 9 år kan lide maden og være med til at lave maden.

Sistema KLIP IT Food Storage Container, Pack of 6 - Various
Sistema KLIP IT Food Storage Container, Pack of 6 - Various
Price: £11.24

0 of 11 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars Opbevaring/madkasser, 7 Feb. 2012
Verified Purchase(What is this?)
Comment Comment (1) | Permalink | Most recent comment: Oct 14, 2012 11:06 AM BST

Page: 1